MESSUOSASTOJEN SUUNNITTELU

Messuosastojen tärkein tehtävä on houkutella kävijöitä osastolle, jotta osastoilla toimivat esittelijät voivat tehdä työnsä ja pääsevät esittelemään/myymään palveluita tai tuotteitaan. Messuista seuraa usein myös jälkikäteen lisää myyntiä, tunnettuutta, kontakteja jne. Mutta ensin täytyy herättää potentiaalisen messukävijän huomio osaston visuaalisella ulkoasulla ja äänimaisemalla, jopa tuoksuilla.

No miten se tehdään? Ota yhteyttä niin kerron sinulle lisää.

Kokemusta minulle on kertynyt vuosien varrella seuraavista messuosastojen suunnittelutöistä ja toteutuksista.

  • Matkamessut
  • OmaKoti ja OmaMökki messut
  • Formex (sisustus-, koru- ja lahjatavaramessut, Tukholma)
  • Alihankintamessut
  • Erilaiset Raksa-messut

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s